Известие

Collapse
No announcement yet.

демонтаж ма алтернатор 1,9жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • демонтаж ма алтернатор 1,9жтд

    започнах демонтажа на алтернатора на моята 145ца 1,9жтд разкачих алтернатора но немога да го сваля няма от къде разкачих десния носач карето остана ми само вала с лагера който който свързва карето с скоростната кутия.Въпроса ми е как се сваля този вал развих трите болта на на лагера пробвах да избия но не помръдва трябва ли да се развие и капачката на скоростната кутия или трябва да напъна по сериозно?

  • #2
    Махаш петата на скоростната кутия по-средата!С една щанга напъваш леко кутията и вадиш динамото от мястото където си махнал петата!!!
    Last edited by RUSEV-BGR; d.m.y г., 19:07.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
      започнах демонтажа на алтернатора на моята 145ца 1,9жтд разкачих алтернатора но немога да го сваля няма от къде разкачих десния носач карето остана ми само вала с лагера който който свързва карето с скоростната кутия.Въпроса ми е как се сваля този вал развих трите болта на на лагера пробвах да избия но не помръдва трябва ли да се развие и капачката на скоростната кутия или трябва да напъна по сериозно?
      излиза си, просто лагера е клеясал в леглото си, иска си чук НО!!!!!!!!! източи маслото на скоростната кутия ако ще вадиш полуоската (вала с лагера) или както ти каза колегата не махай полуоката а махни задния тампон на двигателя + ауспуха и с малко напъване (с дълга тръба) генератора минава между полуоската и реиката
      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

      Comment


      • #4
        аз така и така съм махнал полуоската та си мисля че ако развия тампона на двигателя отпред в дясно който е и напъна джигателя леко напред ще ми стигне растоянието между магарето и двигателя за да мине алтернатораутре ще опитам така ако не ще махам лапата

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
          аз така и така съм махнал полуоската та си мисля че ако развия тампона на двигателя отпред в дясно който е и напъна джигателя леко напред ще ми стигне растоянието между магарето и двигателя за да мине алтернатораутре ще опитам така ако не ще махам лапата
          колата си е твоя ако искаш свали целия двигател но тогава трябва да махнеш и горната опора на двигателя, за да го мръднеш достатъчно напред . даже не мога да си представя във какъв филм се вкарваш и дали ще излезе от там
          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

          Comment


          • #6
            Трябва да се има в предвид, че когато се свали паразитната полуоска, тази която е с 3-те болта към лапата, маслото от скоростите ще потече, при това ке изтече около 1литър, а може и повече.

            Много е глупаво хора без опит да правят ремонти, които не знаят как да ги направя, нямат и условия за това, а пишат тем и, пак накрая не приемат и съвети. И целит цирк за едни 50-60 лв. максимум за труд в някой сервиз, а накрая може като нищо да се обърка нещо и рамонтът уж без пари, да излезе в пъти по-скъп, отколкото в сервиз. Да не говорим, че в сервиз това става за няколко часа (зависи от хората, които ремонтират алтернатори), а така може да се проточи цяла седмица.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Помолих за съвет.Все от някъде се почва с ремонтите никой не е бил научен имам желание и започнах сам ремонта при положение че регулатора ми е 30лв а за сваляне и качване на алтернатора в сливен ми искат 70лева отделно трябва да заредя щот съм на 50 км от сливен да не изпадам в подробности.Колата си е моя колкото искам ще си я разглобявам.Благодаря за съветите на колегите по горе

              Comment


              • #8
                тъпото динамо излиза от долу, и когато го свалях, малко се бях нервирал, та нямам никакви снимки. По спомен разцепих полуоската, тази дългата от вътрешното каре, от там се разделя полуоската. обаче за да излезе и да не пречи, се разкача кормилен болт, и се вади шарнира на носача от главината. По този начин цялата полуоска която остава на външното каре, се издърпва със все главината навън за да не пречи. От друга страна тя пък не може да се завърти толкова и се налага да се откачи мотора от тампона(предварително мотора да е на крик) и да се свали или повдигне, не си спомням точно каква беше врътката и полуоската се отмахва да не пречи. После допълнително май се освобождаваше и цялото магаре... то са 6 болта от долу за да не пречи и там. Без да се маха, само се развиват болтовете за да има леко движение надолу, а мотора май се повдигаше нагоре и се отваря достатъчна дупка за да излезе гадта. Ааааа... разбира се се откача и тъупия паразитен лагер, той единия му болт май държеше и динамото. Абе веселба си е. Просто толкова му бях набрал на тъпото динамо, че ми идеше да хвана един чук и да му разкажа играта на място. Най-гадното е че в един момент, всичко е откачено и динамото въпреки че е махнато от мястото си, не може да излезе от глупавата дупка и се налага да се повдигне или свали мотора за да излезе.... май се спускаше мотора на долу.
                Абе успех!!!
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #9
                  Ремонта приключи действах по начина на колегата от по горния пост само че аз откачих биалетка,и четирите болта на носача и така преместих полуоската на страни.Откача се още тампона на двигателя за да провисне леко мотора и с помощта на лост се напъва да се отмести напред за да има място алтернатора да мине м/у магарето и двигателя.Болтове на магарето не съм развивал,работата е доста шибана но как да дам 70-80 лева само за демонтаж-монтаж след като имах само едни износени четки струващи 10лв.Колеги от по горни постове ме съдеха че не било моя работа аз не бях на това мнение имам гараж канал греда за вдигане,инструмен бол,все от някъде се почва с ремонтите.Значи демонтажа и монтажа при жтд и тс е идентичен,дано поне помогнем на колеги които ще се захванат сами с ремонта.

                  Comment

                  Working...
                  X